Met 2015 achter ons, nemen we een paar minuten om herziening van de meest recente statistieken van de wereld van luxe goederen.
De Zwitserse horloge-statistieken die het hele jaar door zijn er nog
niet, maar volgens Bain & Company's Luxury Goods Worldwide Market
Monitor, de wereldwijde luxe markt langs de biljoen dollar merk voor
2015.
Sterker nog, meer dan $ 1100000000000 - een 5 procent stijging ten
opzichte van het voorgaande jaar - werd uitgegeven in 2015. De
persoonlijke luxe goederen categorie, die horloges en sieraden, maar ook
cosmetica, parfum, lederwaren, accessoires en mode omvat, bedroeg $
253.000.000.000. Dat betekent een groei van 1 procent tegen constante wisselkoersen opzichte van het voorgaande jaar.
De categorie die leek te zijn de meeste groei was de luxe categorie
auto - met een 8 procent stijging ten opzichte van het voorgaande jaar.
Ook het veld luxehotel getuige van een stijging van 7 procent en
beeldende kunst had een 6 procent stijging ten opzichte van het
voorgaande jaar. De Verenigde Staten lijkt de belangrijkste bestuurder van de schone kunsten groei.
Bekijk meer horloge replicas en breitling longitude replica
没有评论:
发表评论